۳ – ۶ – ۲ – ۲٫ کمی سازی و بی مقیاس سازی درایه های ماتریس تصمیم سازی فازی ۶۱
۳ – ۶ – ۲ – ۳٫ بدست آوردن ماتریس بی مقیاس موزون ۶۱
۳ – ۶ – ۲ – ۴٫ تعیین راه حل های ایده آل مثبت و منفی ۶۱
۳ – ۶ – ۲ – ۵٫ بدست آوردن میزان فاصله هریک ازگزینه ها نسبت تا ایده آل های مثبت و منفی ۶۲
۳ – ۶ – ۲ – ۶٫ تعیین نزدیکی نسبی یک گزینه به راه حل ایده آل ۶۲
۳ – ۶ – ۲ – ۷٫ رتبه بندی گزینه ها ۶۲
۳ – ۷٫ پیشینه تحقیق ۶۳
۳ – ۷ – ۱٫ تحقیق شماره ۱ – چالش های جدید بازاریابی ۶۳
۳ – ۷ – ۲٫ تحقیق شماره ۲ – بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده ۶۴
۳ – ۷ – ۳٫ تحقیق شماره ۳ – بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان توریست در تایوان ۶۴
۳ – ۷ – ۴٫ تحقیق شماره ۴ – تاثیر تبلیغات بر رفتار خرید مصرف کننده در پاکستان ۶۴
۳ – ۷ – ۵٫ تحقیق شماره ۵ – تاثیر عوامل هزینه بر رفتار خرید مصرف کننده ۶۴
۳ – ۷ – ۶٫ تحقیق شماره ۶ – بررسی رفتار خرید مصرف کننده از نمایندگی ها ۶۴
۳ – ۷ – ۷٫ تحقیق شماره ۷ – بازاریابی سبز و رفتار خرید مصرف کننده ۶۵
۳ – ۷ – ۸٫ تحقیق شماره ۸ – تاثیر فرهنگ بر رفتار خرید مصرف کننده ۶۵
۳ – ۷ – ۹٫ تحقیق شماره ۹ – رفتار خرید مصرف کنندگان غذاهای آماده ۶۵
۳ – ۷ – ۱۰٫ تحقیق شماره ۱۰ – رفتار خرید مصرف کننده در مقابله با آمیخته بازاریابی ۶۵
۳ – ۷ – ۱۱٫ تحقیق شماره ۱۱ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مصرف کنندگان خودرو در مالزی ۶۶
۳ – ۷ – ۱۲٫ تحقیق شماره ۱۲ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مصرف کنندگان کاشی سرامیک ۶۶
۳ – ۷ – ۱۳٫ تحقیق شماره ۱۳ – مقایسه آمیخته بازاریابی ۴ معیاره با مدل آمیخته بازاریابی ۷ معیاره در دیدگاه های بازاریابی اتحادیه اروپا ۶۶
۳ – ۷ – ۱۴٫ تحقیق شماره ۱۴ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مصرف کنندگان گروه شرکت های SAPAT کشور هندوستان ۶۶
۳ – ۷ – ۱۵٫ تحقیق شماره ۱۵ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مصرف کنندگان شرکت بیسکوییت سازی در بریتانیا ۶۷
۳ – ۷ – ۱۶٫ تحقیق شماره ۱۶ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار کاربران بانک ها در برخورد با سرویس های اینترنتی ۶۷
۳ – ۷ – ۱۷٫ تحقیق شماره ۱۷ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مصرف کنندگان فرش ترکمن ۶۷
۳ – ۷ – ۱۸٫ تحقیق شماره ۱۸ – تاثیر آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مصرف کنندگان داروهای گیاهی ۶۷
۳ – ۷ – ۱۹٫ تحقیق شماره ۱۹ – تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانک ملت ۶۸
۳ – ۷ – ۲۰٫ تحقیق شماره ۲۰ – تاثیر آمیخته بازاریابی ۷ معیاره در خدمات گردشگری ۶۸
۳ – ۷ – ۲۱٫ تحقیق شماره ۲۱ – بررسی رضایت مشتریان از خدمات خودپردازهای بانک صادرات شهر تهران ۶۸
۳ – ۷ – ۲۲٫ تحقیق شماره ۲۲ – تاثیر آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان بانک ۶۸
۳ – ۷ – ۲۳٫ تحقیق شماره ۲۳ – تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان مواد لبنی ۶۹
۳ – ۷ – ۲۴٫ تحقیق شماره ۲۴ – تاثیر آمیخته بازاریابی ۷ معیاره در رفتار خرید بیمه نامه های عمر ۶۹
فصل ۴ – بررسی آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده مواد لبنی ۷۰
۴ – ۱٫ مقدمه ۷۰
۴ – ۲٫ تعیین معیارهای کیفی و زیرمعیارها ۷۰
۴ – ۳٫ تعیین گزینه های ارزیابی ۷۱
۴ – ۴٫ تهیه پرسشنامه و جمع آوری اطلاعات ۷۲
۴ – ۵٫ تعیین روایی و پایایی ابزار اندازه گیری ۷۲
۴ – ۶٫ تعیین وزن معیارهای ارزیابی ۷۳
۴ – ۷٫ تعریف متغیرهای زبانی ۷۳

این مطلب را هم بخوانید :  فايل دانشگاهی - بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند مطالعه ...